tirsdag den 27. april 2010

Logistikmesterens Logbog

Prolog: Er igang med at opföre Epiphyte Telestrielle (E.T.) på site, se skitse:



Dagens Log:
Idag var en god dag. Startede ud med at borre 8 st hull for fixpunkter. Forankrede fix-leden. Det der sker på billedet er at Jacques som er technician her på stedet er igang med at borre to hul for at feste en ramme for elskab og de resterende 8 fixpunkterne.




Lidt senere fik jeg også en mail som bekräftede at de motorer jeg har fået (linear actuators) godt kan väre udendörs. Så det hele er vildt godt. Jeg håber at imorgen nå at skäre til og montere hele aliminium skellettet. Til min hjälp har jeg også Kanonmagers sön:




En ting jeg har funderet lidt over ifht London er hvornår galleriet/udstillingen kommer til at väre åbent, er det mens vi er der? Eller åbner udstillingen en af de siste dager og er åben efter vi har taget af sted?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar